איחוד הלוואות כל מה שצריך לדעת

התייקרויות במשק לא עוצרות ואחת לתקופה אנחנו שומעים על עוד מונופול שהעלה מחירים… מצב המשק מביא אנשים לקשיים כלכליים ולא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתקשים לסגור את החודש, לוקחים הלוואה קטנה וכך, הלוואה להלוואה מצטרפת ורבים מאיתנו מכירים את המצב בו ההלוואות מתחילות לחנוק מבחינה כלכלית. מה עושים במקרה כזה? מאחדים הלוואות. איחוד הלוואות מהווה דרך יעילה להבראת המצב. אנו במשרד צילי משכנתאות דאגנו להנגיש לכם כאן את המידע. על כל שאלה בנושא, צרו קשר.

מה זה איחוד הלוואות?

במקום לשלם על הלוואות רבות וקטנות (שיחד מצטברות להחזר חודשי גבוה ומכובד), לוקחים הלוואה אחת גדולה, מסלקים באמצעותה את ההלוואות הקטנות ומשלמים החזר חודשי מסודר על הלוואה אחת בלבד. 

למה צריך את זה?

הלוואה קטנה היא הלוואה שלא ניתן לפרוס לתקופה ארוכה וכך היא מתפרסת על פני תקופה קצרה וממילא, גובה ההחזר החודשי הנדרש הוא גבוה יחסית. ברגע שיש הלוואות נוספות כאלו, כל אחת מהן דורשת את ההחזר שלה… וברגע שכל החזר יורד בתאריך חיוב אחר, העניינים הופכים להיות מעיקים וכמעט בלתי נשלטים. אנשים מספרים שהם מוצאים את עצמם דואגים שיהיה מספיק כסף בחשבון בכל תאריך בו יורד ההחזר… אין רוגע כלכלי בצורה כזו, דירוג האשראי יורד משמעותית ולא פלא שאנשים לא מצליחים לעמוד בהחזרים הנדרשים.

איך מבצעים איחוד הלוואות?

איחוד הלוואות ניתן לבצע באמצעות לקיחת הלוואה גדולה ללא נכס. אך ניתן לקחת אותה כחלק מהמשכנתא. אם יש לכם נכס משלכם עליו אתם משלמים משכנתא, תוכלו להגדיל את הלוואת המשכנתא ולכסות באמצעותה את ההלוואות הקיימות. הלוואה כזו ניתן לפרוס לתקופה ארוכה יותר וממילא מבחינה מעשית קל יותר לעמוד בהחזרים החודשיים. 

דירוג האשראי עולה אוטומטית והעומס הכלכלי פוחת. כמובן שחשוב לשים דגש על התנהלות כלכלית נכונה ולא יספיק לקחת הלוואה לאיחוד הלוואות ולהמשיך בהתנהלות כלכלית כושלת שתחריף את המצב במוקדם או במאוחר.

מה מרוויחים מאיחוד הלוואות?

  • גובה ההחזר החודשי פוחת ומתאפשרת רווחה כלכלית
  • דירוג האשראי עולה
  • קל יותר לשלוט על התקציב החודשי ולעמוד בהתחייבויות
  • ניתן לפרוס את ההלוואה כך שההחזר כמעט ולא יורגש בכדי לאפשר שיקום כלכלי נכון.
  • מפחיתים את גובה הריבית המשולמת על ההלוואות

למעשה, איך מאחדים הלוואה?

בפועל, כדאי שתדבקו את מצב הנכס שלכם, אם יש לכם נכס משועבד לבנק תוכלו להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהרוויח הלוואה לאיחוד הלוואות במחיר נמוך משמעותית. מדובר בהליך דומה ללקיחת משכנתא, יש להגיש בקשה לאישור עקרוני, להגיש את כל המסמכים הרלוונטיים לבנק ולנהל משא ומתן מולו. כדי להקל על ההליך ולהסדירו בצורה המשתלמת והטובה ביותר, עדיף לפנות כבר בשלב ראשוני לקבלת ייעוץ פיננסי בנושא שיכוון אתכם לקראת ההמשך. 

מאמרים נוספים

מרכז מידע

איחוד הלוואות כל מה שצריך לדעת

התייקרויות במשק לא עוצרות ואחת לתקופה אנחנו שומעים על עוד מונופול שהעלה מחירים… מצב המשק מביא אנשים לקשיים כלכליים ולא מעט אנשים מוצאים את עצמם

מרכז מידע

יועץ משכנתה לדירה להשקעה

אין ספק כי רכישת דירה בישראל היא עסקה משמעותית. כמה אנחנו חוסכים ומבררים לפני שאנחנו רוכשים מוצרים יקרים כמו רכב, מקרר לבית או כל פריט

לשיחת ייעוץ חינמית:

השאירו פרטים